Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Hanna - 10 juli 2007 23:35

Imorn drar vi till huvudstaden. Jag och han den långa. Undrar om han kommer att vara trött på mej efter ungefär halva vägen? G tror det... Han säger att man inte kan sitta i samma bil som mej så länge utan att bli irriterad. Men den långa har bra tålamod... G möter upp i Stockholm, han får åka bil själv från en annan huvudstad. Men han säger att det är bättre att åka själv i 50 mil än att åka lika långt med mej... Han påstår att jag pratar mycket. Det gör jag inte. (Gör jag det??) Det är bara det att när han kommer hem från jobbet så har vi ju inte träffats på flera dar och då har jag ju så mycket att berätta. + att jag måste skynda mej innan jag glömmer bort vad jag har att säga.. Kanske ska sitta tyst hela vägen till Stockholm och bara nicka om den långa frågar nåt..? Fast då tycker han nog att jag är tråkig... Jag får prata av mej ordentligt i bilen så kan jag va tyst när G kommer dit!

Ovido - Quiz & Flashcards