Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Hanna - 4 juli 2007 23:30

Äntligen hemma. Trodde aldrig att den här dan skulle ta slut... Och det visar sej att den förmodligen inte gör det heller.

Mollen (och L) är hemma = JIPPIE!!!

Mollen hann gå å lägga sej innan jag kom hem = :-(

L frågade om jag vill följa på kalvmärkning inatt = Spännande.

Jag får inte sova förens imorn nån gång = Supertrött...


Idag har vi alltså åkt bil HELA dan. Jag, Farmor och päronen. Har stannat och fikat eller ätit minst en gång i timmen tror jag vilket betyder att jag kommer att vara proppmätt i 14 dar ungefär... Men vi har iaf. haft kanon-väder idag. (vilket ju är viktigt när man åker bil..) Hann in till E och familia i Stugun också en sväng. Kul å träffas å se barnen. Synd bara att vi inte hade tid att stanna längre. Nu ska jag hälla i mej två termosar kaffe och hålla tummarna att jag orkar va vaken hela natten.... Vaknade 6.45 i morse, vilket är ungefär fyra-fem timmar tidigare än vad jag brukar...

Ovido - Quiz & Flashcards