Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Hanna - 20 mars 2008 16:47

Bara EN timme kvar... Sen springer jag hem och lägger mej på soffan. Ledig i FYRA dar. Det ska bli riktigt skönt. Drar till Glöte, förmodligen imorn förmiddag, för att bara slappa och om vädret tillåter sätta mej i en snöhög och kisa mot solen. G pratade om att vi kunde åka till Lofsdalen och gå på Trapper i morron kväll, men jag får se hur jag gör. Kanske bara skjutsar dit han Eller också följer jag med. Ska höra lite med syrran vad hon har tänkt också. Hon kommer ju ikväll och då har pappa bett mej stå och ta emot henne med öppna armar. Helst skulle jag ha lagat mat till henne eftersom hon har åkt så långt... För hon kan ju inte ha ätit efter vägen..?? Men det är klart, hon är ju bara 21 och har bott hemmifrån sen hon va 16. Det är ju inte säkert att hon förstår själv att hon ska äta när hon är hungrig...?

Ovido - Quiz & Flashcards