Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Hanna - 6 mars 2008 17:25

Jag tror jag somnar snart. Har varit hängig sen jag va hemma å sjuk förra veckan. Skönt att det snart är helg. Bara en dag kvar att jobba innan man kan hålla sig till mysbyxor och soffan i två dar. Fast iofs, på lördag blir det nog inga mysbyxor. Har tänkt följa Linda och Mollen till Funäs på Lopme Naestie. Ska bli kanon skönt att komma utanför Sveg en sväng. Föresten, är det nån som vet vart min sambo var på efterfest i lördags? Det vet han nämligen inte själv. Han tror att han vaknade vid nån av broarna till Ulvkälla, men han är inte säker. Så det logiska vore ju om han varit hos någon som bor där... Men som sagt han har själv inte den blekaste vart han befunit sig. Eller så vet han exakt vart han varit men väljer att inte berätta för mej...? Jaja. Det kanske kommer fram. Hur som helst så kom han då hem klockan tio i sex och letade sovrummet till halv sju. Han kan iallafall inte ha ljugit om att han befunnit sej ute ett bra tag med tanke på hur kall han va, så min teori är väl egentligen att han inte alls varit på efterfest utan helt enkelt traskat runt ute tills han insåg att det va dax att gå hem...

Ovido - Quiz & Flashcards