Alla inlägg den 23 december 2008

...

Av Hanna - 23 december 2008 13:49

* Klä granen

Av Hanna - 23 december 2008 12:17

Hon var jätteduktig. Klart hon blev lite ledsen, men vem skulle inte bli det med två spjut instuckna i benen? Rickard däremot var inte lika duktig... Han vägrade hålla i Tyra, så jag fick göra det. Jag tror att vaccineringen var värst för mig faktiskt. Men nu är det klart. Bara att vänta och se om det kommer någon reaktion. Tur att vi ska vara hemma imorn ifall hon skulle få feber. Jag har förberett med att köpa hem alvedon.

Av Hanna - 23 december 2008 09:58

Tyra sov till halv tio idag. Hon brukar vakna vid åtta så jag tänkte att det blir jättebra för då hinner hon sova lite innan vi ska till doktorn och få vaccin. Hon brukar bli trött efter att hon varit vaken runt en timme på morgonen. Nu kommer hon att bli trött lagom tills vi ska dit. Spännande.

Ovido - Quiz & Flashcards