Alla inlägg den 27 november 2008

Av Hanna - 27 november 2008 22:43

Det mesta passade.. Men jag antar att det inte är klädernas fel att jag har kroppsform som barbapappa. Osäker på om jag gillar kragen på jackan, men jag har iaf. en vinterjacka nu och slipper gå runt i Rickards jobb-reklam-jacka. Byxorna sitter bra upp till gylfen, den blir till ett V som inte går att få igen. Men det kan man ju lösa med en gummisnodd och en lite längre tröja. Eller också skickar jag tillbaka dem och köper ett par andra som passar hela vägen. Dvs. gravidbyxor... Ja ja, nu när jag kommit igång med spinning och förhoppningsvis fler prommenader än det blivit denna vecka så ska det väl inte dröja så länge innan jag kommer i mina gamla kläder.

Av Hanna - 27 november 2008 16:41

Ja, då har man äntligen börjat komma igång med lite träning efter graviditeten. Men nån jävel har krymt eller bytt ut mina träningskläder. De passar inte alls... Skönt iaf. att röra på sig. På tisdag funderar Tyra och jag på om vi ska gå och testa baby-sim. Bara vi hittar ett par lagoma badbyxor.


Imorn blir det julklappsshopping i Östersund. Spännande för mig som ska ligga ner och amma... Om det absolut inte går att sitta har jag som tur är släktingar där som jag kan åka och hälsa på och låna en säng eller soffa av. Men vi har ju tränat lite och ibland går det riktigt bra att amma även när vi sitter.


Inget paket från HM än.. :-(

Ovido - Quiz & Flashcards