Alla inlägg den 11 november 2008

Av Hanna - 11 november 2008 23:10

Det är så jobbigt när Tyra gallskriker och jag inte har en aning om vad det är som är fel. Idag tror jag felet kan ha varit brist på sömn. Vi har varit till Häddal och hälsat på Jenny. Tyra somnade i bilen på väg dit, men vaknade direkt när bilen stannade. Sen vägrade hon sova över huvud taget hela tiden vi var där. På hemvägen somnade hon igen men vaknade när vi kom hem till mormor. (Tyras..) Sen småsov och gallskrek hon om vart annat ills vi kom hem och jag bestämde mig för att stoppa henne i badet. Där sken hon som en sol. Efter att ha ätit länge och väl somnade hon och nu sover hon som en stock. (Jag har bara varit in och petat i nappen när hon börjat gnälla några gånger...) Nu ska jag också sova så vi orkar upp i tid i morgon bitti och tar oss iväg på babyöppet.

Ovido - Quiz & Flashcards