Alla inlägg den 14 november 2008

Av Hanna - 14 november 2008 22:01

Ja, så här ett par månader efter graviditeten är det inte många plagg i garderoben som passar. Känns ju inte så kul att behöva ha mammajeansen varje dag... Iaf. så är Rickard i Mora och tittar på hockey, så jag passade på att beställa lite kläder från HM. Sen kom jag på att jag ju behöver nya höst/vinterskor. De enda skorna jag kan ha för tillfället är mina jumpadojjor. Efter lite googlande efter nya pjucks ramlade jag in här. De skor jag fastnade direkt för och som jag även önskar mej i julklapp är dessa:

Av Hanna - 14 november 2008 16:39

Ja, men det blir ju enkelt när man inte är hemma... Klart jag kan sitta men det verkar som om Tyra-pyret får i sig maten för fort när jag sitter, vilket resulterar i att hon får ont i magen och gallskriker. Eftersom ammningen fungerar klockrent på nätterna kom vi på att det kanske beror på att jag ligger då. Fast det är klart, hon skriker nu också. Men inte lika mycket. Spännande när vi ska åka och julhandla... Hoppas vi åker någonstans där det finns många möbelaffärer så jag kan "provligga"... Eller om jag är ute och fikar, ska jag lägga mej på soffan på kondis då eller? Förhoppningsvis blir det bättre sen när hon blir lite äldre.

Ovido - Quiz & Flashcards