Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Hanna - 31 oktober 2008 23:58

Det blev en liten pumpa i år. Förra året hade vi ingen, men nu när man är förälder är det viktigt att fixa sånt... Men eftersom Tyra förmodligen skiter i om vi har pumpa eller inte så köpte jag en liten. Sen är det ju rätt praktiskt också när man bor i lägenhet. Nu vaknar prinsessan, så jag tror det är dax att vi går och lägger oss så hon förstår att det är natt.

Av Hanna - 31 oktober 2008 22:02

Det är inte så lätt att fånga Tyra-pyrets leende på bild. Oftast ser hon väldigt allvarlig ut så fort hon får syn på kameran. Men idag lyckades jag få två stycken, så jag lägger in båda. Hon flinar upp sig rätt ofta nu och det blir mer och mer. Men som sagt, smilet försvinner så fort jag tar fram kameran.

Ovido - Quiz & Flashcards