Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Hanna - 1 oktober 2008 17:12

Min lilla prinsessa har sovit nästan hela dagen igen. Hon var vaken några timmar på förmiddagen och när vi var över till grannen och åt lunch. Men sen har hon sovit. Tror hon åt vid ett senast, sen gick vi på konsum och köpte blöjor sen en miniprommis innan vi gick hem igen. Tyra har sovit hela tiden. Kanske måste väcka henne snart så hon inte är så pigg inatt. Igår natt strulade hon på till strax efter ett tror jag. Sen vaknade hon vid halv sex och var hungrig. Fast å andra sidan så sov hon hela dagen igår... Idag har hon ju iaf. varit lite vaken.

Av Hanna - 1 oktober 2008 15:54

Ja, nu är det höst på riktigt. Synd att det småregnar idag, för annars är vädret perfekt. Lagom varmt och tidigare i veckan har det ju varit sol och alldeles lagom promenadväder. Kom på att jag kanske skulle passa på att använda min hatt nu när det är höst och allt. Men så slog det mig att jag inte har någon höstjacka. Det kanske inte ser så snyggt ut med Rickards reklamjacka som han fått från jobbet tillsammans med hatten.. (Och med jumpadojjor till.) Jag måste ha nya skor. Synd att skoaffären på byn inte förnyat sortimentet sedan invigningen, så de skor jag tycker är snygga där har jag redan haft sedan förra hösten. Tänkte att jag skulle köpa ett par nya stövlar. Men då måste jag åka någonstans för att införskaffa det eftersom mina kalle anka-fötter inte passar i vilka skor som helst. Så då vågar jag inte beställa via nätet.

Ovido - Quiz & Flashcards