Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Hanna - 29 maj 2008 17:41

När jag gick tillbaka till jobbet efter lunchen kände kag att det luktar sommar. Tror det kan vara syrén eller nått jag kände. Kan inte riktigt placera doften, men jag känner igen den från när jag va liten och hade sommarlov. Jag har börjat få flashbacks på dofter. Jag kan känna en doft, oftast utomhus, och om jag blundar ser jag väl hur det va och vad jag gorde när jag sist reagerade på samma doft. Nu menar jag inte grilldoft. Jag VET att jag brukar äta när jag känner den doften. Utan jag menar typ syrén eller regn eller nått sånt.


Men skit samma, det är görvarmt ute och jag sitter inne på jobbet till klockan 6. Inte så lite avis på Linda som kan lägga sig på gräsmattan vid 13.05 och slöa bort hela eftermiddan... (Förutom att hon måste hämta Molly från dagis och ha hyffsad koll på henne) Men ändå, dom kan ju vara ute iaf...  


Fast det är klart, det är ju bara solen som värmer... ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards