Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Hanna - 9 maj 2008 09:27

Veckan har gått rätt så snabbt och lyckan var total igår när G kom hem igår. Har ju inte träffats på nästan två veckor. (Känns som en månad minst..) Så i helgen har JAG bestämt att VI ska umgås. Särskillt då han har fått för sej att ALLA ska till Oslo nästa helg och att han också vill stanna. -Får jag det? frågar han??!!! Öhh... ja, det är väl inte jag som bestämmer det..? Så jag svarade att vill han hellre stanna där och festa än att vara hemma och ta hand om mej så ser jag väl inga problem med det... Sen använde jag min mest rådjurslika min och kämpade för att pressa fram en liten tår. Men det hjälpte inte. Jag tror han stannar där ändå. Sen pratar han om att jobba över nån helg i slutet på månaden också. -Det kan vara bra att ha lite tid att ta ut i september... säger han. Åhh... Mitt hjärta svämmade över av kärlek tills jag insåg att han inte alls syftade på september i form av att vara hemma med mej efter att Liten har kommit, utan han syftade ju naturligtvis på JAKTEN!!!

Ovido - Quiz & Flashcards