Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Hanna - 28 juni 2007 22:55

Det går inte!!! Har provat gå ut på puben och ta en cider (Eftersom jag inte dricker öl...) men det verkar vara helt omöjligt. Provade igår igen, men det va lika då. Men jag klagar absolut inte. Det va hur kul som helst. Eller hur C?? Hon tyckte ju att jag lurade ut henne eftersom hon skulle jobba idag, men det tycker inte jag. Och bara för att jag bjöd på en cider behöver hon ju inte dricka... Idag har hela dan gått åt till att vänta på älsklingen. Som ju är riktigt trevlig att umgås med nu när han väl är hemma... Kunde lika gärna sitta här och prata med ett foto av honom. Säger att han är bakis, men vafan, kan man va vaken på nätterna så kan man va vaken på dagarna! Eftersom alla kort jag knäppte igår är så suddiga att man inte ens ser vad det föreställer, så blir det en bild C tog... Kanske blir fler sen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards