Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Hanna - 10 juni 2008 14:26

Jag måste på fotoaffären och knäppa kort. Helst den här veckan, men det verkar inte som en möjlighet. Jag jobbar mellan 9 och 18 och har lunch 12.30-13.30 Fotoaffären har öppet mellan 10 och 17 och lunch mellan 12.30-13.30 Det är helt omöjligt att jag ska kunna gå dit denna vecka och knäppa kort om inte dom ändrar sina öppettider eller om jag får andra arbetstider. Inget känns vidare troligt, så jag antar att jag får ställa in mej på att gå dit nästa vecka istället. Men jag tycker iaf. att det är osmart att stänga klockan 17 då de flesta kontorsjobb slutar då. särskilt om man dessutom måste ha lunchstängt. OSMART!

Av Hanna - 10 juni 2008 10:43

Jag vet, jag har inget bättre för mej. Men jag kan liksom inte rå för det. Sist var det ju Jokk som jag klagade lite lätt på. Nu tänkte jag rikta blicken mot Bollnäsfil. För sist jag va i Bollnäs så låg det i Hälsingland, men i reklamen känns det väldigt mycket Dalarna. Särskillt när pojken i reklamen gör en DALAHÄST på slöjden. Då undrar jag: Vad har dalahästen med Bollnäsfil att göra? Känns på samma sätt som med Jokk-reklamen att den som ligger bakom båda reklaminslagen aldrig har varit ovanför Uppsala. Och för att vara extra fördomsfull skulle jag vilja säga att det är en Stockholmare... Nån som tror att jag har fel?

Ovido - Quiz & Flashcards