Alla inlägg under augusti 2008

Av Hanna - 5 augusti 2008 11:59

Min bebis har hicka. Flera gånger per dag nu. Hela magen hoppar och jag tycker synd on h*n eftersom jag vet hur jobbigt det kan vara. Men enligt alla böcker, tidningar, mm så är det heeelt normalt...  G har äntligen gått med på att vi kan åka och handla till helgen. (Han verkar inte ha fattat hur nära det börjar bli...) Han tycker lixom att det ju fortfarande är nästan två månader kvar och att vi har gott om tid. Men jag tror inte att jag är särskillt sugen på att shoppa när det bara är några dagar/veckor kvar. Jg tror inte heller att jag kommer att orka städa ut och rensa kontoret för att sen kunna renovera så det blir ett fint barnrum när det är precis på slutet utan det bör vi nog börja med snart. (Hellst för några veckor sen...)





Det luktar mat här på jobbet och jag är vrååååålhungrig...





Magbild kommer senare. Kanske.

Av Hanna - 1 augusti 2008 15:41

Går till Jimmy, som bjuppade på tårta idag bara för att vi sa att det va ok att han tog ut några timmar komp. förra veckan.





Tror vi ska låta han vara ledig oftare...

Av Hanna - 1 augusti 2008 13:35

Ja, jag har ju lovat bilder. Men jag måste säga att min mobilkamera är under all kritik. (Rickard... blink, blink...) Det blev två bilder där man iaf. kan gissa vad det är. Resten är suddigare än allt. Måste återigen säga att det va riktigt häftigt att sitta på läktaren och se allt folk som va där. Och för att ännu mer förtydliga hur jävla bra konserten va, läs här.




Eventuella bilder från Mantorp kommer som sagt när jag hittat kabeln till kameran...

Ovido - Quiz & Flashcards