Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

Kanske dags att se över vilka reklamfilmer man spelar upp på TV-kanalen?

Av Hanna - 26 augusti 2008 13:09

I morse när jag fikade frukost framför TV:n (minns inte vilken kanal det var..) så gjorde dom reklam för Viasat: "Se OS i Beijing i full HD med Viasat.." Hm... jag är inte direkt sportintresserad och kan väl inte påstå att jag följt händelserna i Asien de senaste veckorna, men jag är ändå rätt säker på att OS är över. För om jag inte har helt fel så va det avslutningen dom höll på med i söndags när jag sappade förbi dom kanalerna... Har svårt att tänka mej att man får mycket sålt av att göra reklam för något som är över...


För övrigt mår jag inte bra idag. Är trött och illamående. Orkar inte bli sjuk nu, men jag skulle inte ha något emot att få vila lite...               Tre dagar till helg...

 
 
Ingen bild

syrran

26 augusti 2008 16:23

Måste ju in och kommentera så fort jag hör ordet reklam!! Det händer rätt ofta att det görs reklam för sånt som redan har hänt och det beror på att tevekanalen ska spela en viss reklam viss många gånger enligt kontrakt, men ibland hinner inte tevekanalen få in alla snuttar innan en viss händelse är över.. så det är inte företaget bakom reklamen som gjort fel... Är du med? =)

 
Ingen bild

Hanna

27 augusti 2008 08:46

Det är inte företaget bakom reklamen jag anklagar, utan tv-kanalen som inte planerat tillräckligt och visat reklamen innan OS tog slut... =P

 
Ingen bild

syrran

27 augusti 2008 11:26

haha okej.. Men så är det ibland.. Allt beror på det datoriserade samhället!! Det finns ingen själ längre! Vart är världen på väg??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 31 december 2008 22:16

Jag har bestämt mig för att byta blogg. Igen. Jag hoppas att ni som läser kommer att fortsätta läsa även nu när jag byter. Min nya blogg heter bixyhanna.blogspot.com Och dit kommer ni om ni klickar HÄR! ...

Av Hanna - 30 december 2008 23:31

Så sa Rickard för ett nån timme sen. Och jag håller med, det börjar "gro igen" lite så här efter julen. Men jag trodde ju inte att han skulle säga så. Det brukar alltid sluta med att nån av oss börjar städa för att sen gå runt och vara småsur på den ...

Av Hanna - 30 december 2008 20:22

Ja, nu är det snart bara en dag kvar på det här året. Jag sitter och funderar på om jag ska göra någon summering av hur året har varit eller inte. Vi får väl se hur jag gör. Det är ju som sagt en dag kvar så jag hinner kanske skriva något imorgon. Vi...

Av Hanna - 29 december 2008 20:30

Titta vad duktig Tyra är på att få vatten i ansiktet!!! Nu blir det nog inga problem att ta oss igenom duscharna på badhuset heller utan panikskrik... ...

Av Hanna - 29 december 2008 18:25

Tyra ligger inte på latsidan när det gäller träning minsann. Idag har hon hunnit med att både ligga på magen och sitta en stund med amningskudden runt sig. Men till slut sjönk hon ner i en mer behaglig ställning och där trivdes hon så hon satt så ett...

Ovido - Quiz & Flashcards